Case Studies klientów Webankiety

Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

FRIS® Style Myślenia

#biznes
#testy-online
#szkolenia

Kwestionariusz online w centrum biznesu? Czemu nie! Okazuje się, że korzystając z systemu ankietowego można zbudować biznes i osiągnąć sukces, czego doskonałym przykładem jest FRIS® Style Myślenia.

Pobierz Case Study

Grupa Żywiec

#CX
#net-promoter-score
#customer-journey

Customer Centricity – to zgodnie z tą zasadą Grupa Żywiec regularnie wysłuchuje głosu klienta, wykorzystując do tego m.in. ankiety online. Co ważne, na słuchaniu się nie kończy – już po roku badania ogólny wskaźnik NPS w badaniach satysfakcji klientów wzrósł kilkadziesiąt punktów, a w niektórych obszarach zaszły ważne dla klientów zmiany.

Pobierz Case Study

innogy

#HR
#ewaluacja
#zaangażowanie

Przy użyciu ankiet online firma wysłuchuje głosu swoich pracowników, 
a co ważniejsze - na tej podstawie zmienia się na lepsze.

Pobierz Case Study

Alior Bank

#HR
#employer-branding
#komunikacja

Przy użyciu ankiet online Alior Bank staje się miejscem, w którym chce się pracować, jednocześnie wspierając inicjatywy proekologiczne.

Pobierz Case Study

Santander

#CX
#HR
#doświadczenie-klienta
#UX

Przy wykorzystaniu ankiet online i zebranych w nich opinii Santander Bank Polska realizuje swoją misję zostania najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym w kraju.

Pobierz Case Study

Eurobank

#CX
#NPS
#satysfakcja
#voice-of-customer

Sami mówią o sobie: Przyjazność i dostępność są zapisane w naszym DNA. To dla nas ważne, abyś jako klient na każdym etapie kontaktu wiedział czego możesz oczekiwać i miał pełen dostęp do wiedzy.

Pobierz Case Study

Link4

#CX
#NPS
#customer-journey

Pionier ubezpieczeń direct przenosi badania satysfakcji na platformę Webankieta, aby zmniejszyć ich koszt i szybciej pozyskiwać indywidualne opinie klientów.

Pobierz Case Study

Medicover Polska

#CX
#NPS
#satysfakcja
#lojalność

Medicover Polska, lider jakości na rynku prywatnej opieki zdrowotnej, wprowadziła NPS jako standard w organizacji. W ten sposób wskaźnik stał się kluczowym wyznacznikiem jakości w firmie.

Pobierz Case Study

Telepizza

#CX
#satysfakcja
#marketing
#UX

Dzięki badaniu satysfakcji międzynarodowa sieć pizzerii dba o właściwą temperaturę relacji z klientami zamawiającymi pizzę z dostawą , potwierdza strategię marketingową i kierunki rozwoju oferty produktowej.

Pobierz Case Study

Coders Lab

#HR
#rekrutacja
#testy-online
#szkolenie

Dzięki testom wiedzy największa w Polsce szkoła programowania Coders Lab dokonuje wstępnej selekcji kandydatów chcących wziąć udział w kursie. Pozwala on szybko sprawdzić umiejętności językowe i umiejętność logicznego myślenia kandydatów.

Pobierz Case Study

CodiLime

#HR
#szkolenia
#komunikacja-wewnętrzna

Satysfakcja zatrudnionych osób zawsze była istotnym wyróżnikiem polityki personalnej CodiLime, dlatego dział HR potrzebował systemowo uzyskać od pracowników informacje zwrotne.

Pobierz Case Study

BS4

#CX
#satysfakcja
#integracja-CRM

Wykorzystując ankiety internetowe BS4 - producent autorskiego oprogramowania CRM wspierającego zarządzanie procesami biznesowymi, dokumentami oraz workflow – przeprowadza badania internetowe kierowane do obecnych oraz potencjalnych klientów.

Pobierz Case Study

Fitness Catering

#CX
#satysfakcja
#NPS
#obsługa-klienta

Przy wykorzystaniu ankiet online firma na bieżąco, w sposób ciągły monitoruje nie tylko satysfakcję klienta, ale i oczekiwania rynku oraz odpowiednio na nie reaguje.

Pobierz Case Study

Lunchroom.pl

#CX
#NPS
#widget
#reklamacje

W 2016 roku rozwijający się startup przekroczył poziom 3000 zamawianych posiłków miesięcznie, co wiązało się z rosnącymi kosztami obsługi klienta.


Pobierz Case Study

PERSO.IN

#CX
#research
#badanie-rynku
#marketing

Celem PERSO.IN®, jako nowej firmy, było zapoznanie się z branżą. Wyzwaniem okazało się zdobycie wiedzy na temat środowiska trenerów, coachów i doradców kariery.

Pobierz Case Study

ORLIŃSCY

#CX
#NPS
#lojalność
#ankieta-sms

Dla rodzinnej firmy z branży optycznej zawsze ważna była troska o doskonałą obsługę klienta. Dzięki wprowadzeniu badania NPS, obsługa salonów zyskała wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) spójne z misją firmy.

Pobierz Case Study
Z Webankiety korzystają: