Lunchroom.pl notuje 28% wzrostu powracających klientów i automatyzuje proces przyjmowania reklamacji.

W 2016 roku rozwijający się startup przekroczył poziom 3000 zamawianych posiłków miesięcznie, co wiązało się z rosnącymi kosztami obsługi klienta.

Podaj adres e-mail

Podaj swój adres e-mail by otrzymać paczkę z case study.

Zawartość Case Study

Wyzwanie

Sprawdź przed jakim wyzwaniem stanęła firma w badaniu satysfakcji klientów.

Rozwiązanie

Zobacz jak Webankieta pomogła firmie wdrożyć system do badań ankietowych.

Rezultaty

Przekonaj się jak prowadzenie badań ankietowych przyczyniło się do poprawy satysfakcji klientów.

Oczekujesz kompleksowej pomocy?

Nasz pakiet VIP to systemowe rozwiązania dla zespołów i działów dużych firm, dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pakiecie VIP zamów kontakt, a wtedy nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

Zamów kontakt
Z Webankiety korzystają: