Pobierz case study

Lunchroom.pl notuje 28% wzrostu powracających klientów i automatyzuje proces przyjmowania reklamacji.

W 2016 roku rozwijający się startup przekroczył poziom 3000 zamawianych posiłków miesięcznie, co wiązało się z rosnącymi kosztami obsługi klienta.

Podaj adres e-mail

Podaj swój adres e-mail by otrzymać paczkę z case study Lunchroom.

Rezultaty

Przekonaj się jak prowadzenie badań ankietowych przyczyniło się do poprawy satysfakcji klientów.

Wyzwanie

Sprawdź przed jakim wyzwaniem stanęła firma w badaniu satysfakcji klientów.

Zawartość Case Study

Rozwiązanie

Zobacz jak Webankieta pomogła firmie wdrożyć system do badań ankietowych.

Oczekujesz kompleksowej pomocy?

Nasz pakiet VIP to systemowe rozwiązania dla zespołów i działów dużych firm, dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pakiecie VIP zamów kontakt, a wtedy nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

Zamów kontakt
Z Webankiety korzystają: