Pobierz case study

Medicover Polska rozwija się jako organizacja zorientowana na klienta. Pomaga w tym wskaźnik NPS.

Medicover Polska, lider jakości na rynku prywatnej opieki zdrowotnej, wprowadziła NPS jako standard w organizacji. W ten sposób wskaźnik stał się kluczowym wyznacznikiem jakości w procesie transformacji firmy.

Podaj adres e-mail

Podaj swój adres e-mail by otrzymać paczkę z case study Medicover Polska.

Rezultaty

Przekonaj się jak prowadzenie badań ankietowych przyczyniło się do poprawy satysfakcji klientów.

Wyzwanie

Sprawdź przed jakim wyzwaniem stanęła firma w badaniu satysfakcji klientów.

Zawartość Case Study

Rozwiązanie

Zobacz jak Webankieta pomogła firmie wdrożyć system do badań ankietowych.

Oczekujesz kompleksowej pomocy?

Nasz pakiet VIP to systemowe rozwiązania dla zespołów i działów dużych firm, dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pakiecie VIP zamów kontakt, a wtedy nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

Zamów kontakt
Z Webankiety korzystają: