Sieć salonów optycznych ORLIŃSCY dzięki badaniu NPS przenosi obsługę klienta na światowy poziom

Dla rodzinnej firmy z branży optycznej zawsze ważna była troska o doskonałą obsługę klienta. Dzięki wprowadzeniu badania NPS, obsługa salonów zyskała wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) spójne z misją firmy.

Podaj adres e-mail

Podaj swój adres e-mail by otrzymać paczkę z case study.

Zawartość Case Study

Wyzwanie

Sprawdź przed jakim wyzwaniem stanęła firma w badaniu satysfakcji klientów.

Rozwiązanie

Zobacz jak Webankieta pomogła firmie wdrożyć system do badań ankietowych.

Rezultaty

Przekonaj się jak prowadzenie badań ankietowych przyczyniło się do poprawy satysfakcji klientów.

Oczekujesz kompleksowej pomocy?

Nasz pakiet VIP to systemowe rozwiązania dla zespołów i działów dużych firm, dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pakiecie VIP zamów kontakt, a wtedy nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

Zamów kontakt
Z Webankiety korzystają: