Pobierz case study

Sieć salonów optycznych ORLIŃSCY dzięki badaniu NPS przenosi obsługę klienta na światowy poziom

Dla rodzinnej firmy z branży optycznej zawsze ważna była troska o doskonałą obsługę klienta. Dzięki wprowadzeniu badania NPS, obsługa salonów zyskała wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) spójne z misją firmy.

Podaj adres e-mail

Podaj swój adres e-mail by otrzymać paczkę z case study ORLIŃSCY Salony Optyczne.

Rezultaty

Przekonaj się jak prowadzenie badań ankietowych przyczyniło się do poprawy satysfakcji klientów.

Wyzwanie

Sprawdź przed jakim wyzwaniem stanęła firma w badaniu satysfakcji klientów.

Zawartość Case Study

Rozwiązanie

Zobacz jak Webankieta pomogła firmie wdrożyć system do badań ankietowych.

Oczekujesz kompleksowej pomocy?

Nasz pakiet VIP to systemowe rozwiązania dla zespołów i działów dużych firm, dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pakiecie VIP zamów kontakt, a wtedy nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą.

Zamów kontakt
Z Webankiety korzystają: