Ankiety online zintegrowane z systemem Thulium

Ankieta trafia do klienta od razu po zamknięciu kontaktu przez konsultanta. Bez starty czasu, wysiłku i z pewnością, że przebadany zostanie każdy klient.

Korzystam z Thulium

Wystarczy, że skorzystasz z instrukcji, która krok po kroku opisuje jak zintegrować Thulium z Webankietą.

Zobacz instrukcję

Korzystam z podobnego systemu

Skontaktuj się z nami, znajdziemy inne rozwiązanie by połączyć Webankietę z Twoim systemem.

Skontaktuj się

Potrzebuję dostępu do API

W celu uzyskania dostępu do API Webankiety skontaktuj się z nami. Zapoznaj się także z dokumentacją.

Dokumentacja API

Połączenie programu do ankiet z systemem contact center

Samo badanie satysfakcji i nawet kompleksowa obsługa klienta to za mało i… za drogo. Integracja Webankieta i Thulium to rozwiązanie, które przeniesie doświadczenie Twoich klientów na wyższy poziom - dzięki automatycznej wysyłce badania i przekazywaniu danych do firmowego CRM-a będziesz miał stałą kontrolę nad pracą BOK i poziomem zadowolenia klientów.

Pamiętaj, że raz skonfigurowana integracja działa automatycznie! Warto więc poświęcić trochę czasu, aby stworzyć kwestionariusz i połączyć systemy, a później... obserwować mierzoną w ten sposób satysfakcję klienta.

Korzyści z integracji Webankiety i Thulium

Masz możliwość badania satysfakcji klienta po kontakcie w wielu kanałach (telefon, e-mail, czat) i różnymi kanałami (do klienta trafia e-mail lub SMS, w zależności od tego z jakiego kanału korzystał i jaki kontakt posiadamy).

Ankieta na temat zakończonej rozmowy przekazywane są automatycznie do twojego systemu, dzięki czemu wiesz który z konsultantów ma najlepsze, a który najgorsze oceny. Możesz też stworzyć na tej podstawie ranking konsultantów.

Automatyzacja procesu wysyłki ankiety po kontakcie z Obsługą Klienta

Integracja Thulium i Webankiety daje Ci szansę na maksymalne usprawnienie obsługi klienta w dowolnym kanale - czacie, kontakcie telefonicznym czy e-mailowym.

Wystarczy, że wybierzesz system Thulium i stworzysz ankietę satysfakcji na platformie Webankieta, a po zakończeniu sprawy przez konsultanta badanie trafi do klienta automatycznie, za pośrednictwem wybranego kanału. To, w jaki sposób przeprowadzić integrację wyjaśniamy w naszym poradniku.

Jeśli chcesz poznać szczegóły i dowiedzieć się czy integracja sprawdzi się w Twojej firmie skontaktuj się z nami.

Pozostałe integracje

Skorzystaj z dedykowanych rozwiązań.
Stwórz własną integrację lub poproś o wycenę.

Zobacz dokumentację APINapisz do nas